جزییات برگزاری هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش اعلام شد

به گزارش نمایندگی ایسنای دانشگاه هنر، امین مختاری دبیر هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش ضمن اعلام زمان برگزاری نمایشگاه آثار منتخب جشنواره از ۱ تا ۵ مردادماه ۱۴۰۰ در خانه هنرمندان، از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این جشنواره در روز ۵ مردادماه در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران خبر داد.

وی در رابطه با میزان جوایز دوره هشتم جشنواره بیان کرد: در هر یک از بخش‌های «تی‌شرت» و «شال و روسری» بصورت مجزا به رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب ۴، ۲ و ۱ میلیون تومان جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا می شود.

دبیر جشنواره نقش تن‌پوش تصریح کرد: جشنواره امسال با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران درحال برگزاری‌است و جوایز اصلی این دوره از جشنواره نیز توسط این اتحادیه تامین شد.

مختاری ادامه داد: امسال جایزه «آکادمی تن‌پوش» به لیست جوایز جشنواره اضافه شده که بهترین اثر جشنواره امسال از نگاه برگزیدگان ادوار مختلف جشنواره معرفی می‌شود. بدین صورت که برگزیدگان عضو آکادمی، به داوری آثار حاضر در نمایشگاه پرداخته و بهترین اثر مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

او با اشاره به بخش ویژه عفاف و حجاب در دوره هشتم جشنواره، توضیح داد: بخش عفاف و حجاب نیز که با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار می‌شود، بصورت مجزا از بخش‌های اصلی، اثر برگزیده به همراه جایزه نقدی و لوح تقدیر می‌شود.

وی افزود: آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان این دوره از جشنواره روز سه شنبه ۵ مردادماه در محل تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور محدود منتخبین برگزار و امکان تماشای آنلاین مراسم برای سایر علاقه‌مندان محیا می شود.

دبیر جشنواره نقش تن‌پوش محل برگزاری نمایشگاه جشنواره را خانه هنرمندان ایران اعلام کرد و گفت: نمایشگاه امسال با گسترش محل نمایش آثار، در دو گالری «بهار» و «نامی» خانه هنرمندان ایران و از تاریخ ۱ تا ۵ مردادماه برگزار می شود. همچنین خانه هنرمندان ایران به عنوان مشارکت‌کننده در برگزاری، جشنواره نقش تن‌پوش را همراهی می کند

شایان ذکر است هشتمین جشنواره نقش تن‌پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و خانه هنرمندان ایران و همچنین با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، معاونت فرهنگی وزارت علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و به دبیری امین مختاری ۱ تا ۵ مرداد ماه۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *