انتشار فراخوان سراسری هشتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش

به گزارش روابط عمومی این جشنواره، هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن پوش در بخش های رقابتی و غیر رقابتی و با هدف بسترسازی جهت حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه صنعت مد و لباس کشور، رشد خلاقیت و استعدادهای هنری جوانان و شناسایی افراد مستعد و معرفی ایشان به مراکز تولیدی و صنعتی، کمک به تجاری‌سازی و تولید طرح‌های منتخب جشنواره و کمک به انتقال مفاهیم و مؤلفه‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی از طریق تن‌پوش برگزار می شود.
بخش های رقابتی این دوره از جشنواره شامل بخش اصلی با موضوع آزاد، بخش ویژه برندهای پوشاک و بخش موضوعی جشنواره بوده و همچنین بخش های غیر رقابتی شامل برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی و نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه آثار منتخب جشنواره، نمایشگاه ویژه برندهای پوشاک، آثار طراحان برجسته و آثار تولیدکنندگان جوان خواهد بود.
در بخش رقابتی این دوره از جشنواره، علاوه بر بخش تی شرت، بخش شال و روسری نیز به قالب های دریافت آثار جشنواره اضافه شده است و طرحان و هنرمندان علاقمند، می توانند در یک یا هر دو بخش به خلق اثر پرداخته و رقابت کنند.
بخش مسابقه موضوعی این دوره از جشنواره نیز با محوریت عفاف و حجاب (نگاه مدرن و خلاقانه به مفاهیم و مولفه‌های مرتبط با عفاف و حجاب) با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار خواهد شد.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش، 30 فروردین ماه 1400 اعلام شده و نمایشگاه، آئین اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره در خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به نشانی www.jdart.ir/tanpoosh مراجعه کنند.
هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری برندهای پوشاک و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و اتحادیه‌ها و صنوف پوشاک و به دبیری امین مختاری در تابستان 1400 برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *