مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره نقش تن‌پوش برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه و معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی، آئین افتتاحیه و معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش روز سه شنبه ۱۲ مردادماه ساعت ۱۷ به صورت خصوصی و فقط با حضور نفرات برگزیده و مسئولین و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را به صورت مجازی دنبال کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، رئیس اتحادیه پوشاک، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، داوران و مشاوران جشنواره برخی از مهمانان این مراسم خواهند بود.

علاقه مندان برای شرکت در آیین افتتاحیه می توانند از طریق لایو صفحه اینستاگرام این جشنواره به آدرس http://instagram.com/jdmod.ir این مراسم را بصورت آنلاین دنبال نمایند.

هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانوده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری از ۱۱ تا ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *